
Un treball de camp és aquell que es fa a partir de la recollida d’informació que no es pot trobar en llibres.
Un cop tenim aquesta informació, l’hem d’analitzar i, si podem, treure’n conclusions.
El nostre treball de camp consisteix en aconseguir aquesta informació de diverses marques de rajola de xocolata.
NOM DE LA MARCA (amb el logotip)
TIPUS DE XOCOLATA (si és amb llet, negra, amb ametlles…)
COLORS PREDOMINANTS EN L’EMBOLCALL (segurament no trobarem cap xocolata embolicada de color verd fluorescent)
INGREDIENTS (què té? Atenció que de vegades no mengem xocolata, sinó moltes coses alhora)
% DE CACAU (aquesta pregunta està relacionada amb l’anterior)
PES DE LA RAJOLA (en grams)
PREU DE LA RAJOLA (en € i cèntims)
EL QUILO COSTARIA…(es tracta d’una senzilla regla de tres)
LLOC DE FABRICACIÓ (ens emportarem més d’una sorpresa!)
LLENGUA O LLENGÜES EN QUÈ ES DONA INFORMACIÓ
ES DIU EL LLOC DE PROCEDÈNCIA DEL CACAU? D’ON VE?
HI HA TELÈFON D’ATENCIÓ AL CLIENT? QUIN ÉS? (per fer-hi suggeriments, per formular queixes…)
PUNTUACIÓ DE L’ACTIVITAT
* BUSCAR INFORMACIÓ DE TRES MARQUES DIFERENTS I EXPLICAR TRES O QUATRE COSES QUE ENS HAGIN SORPRÈS
** BUSCAR INFORMACIÓ DE CINC MARQUES DIFERENTS
I EXPLICAR CINC O SIS COSES QUE ENS HAGIN SORPRÈS
*** BUSCAR INFORMACIÓ DE CINC MARQUES DIFERENTS I ELABORAR UN PETIT INFORME (10 LÍNIES) A PARTIR DE LA INFORMACIÓ RECOLLIDA.
NOTA: Per complementar la informació recollida podeu fer servir frases com per exemple les següents. EN CAP MOMENT ES DEMANEN OPINIONS.
- Hi ha una marca molt més cara/barata que les altres, perquè surt a Z € el quilo.
- En la majoria de marques, el color predominant de l’embolcall és el ……………., perquè………………
- La marca més barata, que és la N, té un percentatge de cacau molt petit.
- Cap marca ofereix informació en català.
- Només dues marques, la T i la W, diuen d’on prové el cacau.
- Una marca té un telèfon d’atenció al client que comença per 903. El cost d’una trucada a un telèfon d'aquesta mena és de 2 € el minut.
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada